Seminari i konferencije

SPRJEČAVANJE PRANJA NOVCA

Seminari i konferencije

Zagreb, 23. 1. 2017. (ponedjeljak), hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, u 9.30 sati

SEMINAR JE NAMIJENJEN

računovodstvenim servisima (fizičkim i pravnim osobama koje pružaju računovodstvene usluge),
revizorskim društvima, samostalnim revizorima i njihovim zaposlenicima, fizičkim i pravnim osobama koje pružaju usluge
poreznog savjetovanja,
odvjetnicima, javnim bilježnicima,
zaposlenima u bankama, kreditnim institucijama i društvima za osiguranje,
ovlaštenim mjenjačima, mirovinskim i leasing društvima, priređivačima igara na sreću,
osobama koje obavljaju djelatnost prometa plemenitih metala i dragog kamenja
i drugim obveznicima iz čl. 4. Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma.

Cijena seminara iznosi 576,00 kn + PDV 25%. U cijenu je uračunata jedna pauza za kavu, predavanje prema programu, radni materijali (blok, kemijska olovka, potvrda o sudjelovanju).

Radionica: JEDNOSTAVNO KNJIGOVODSTVO ZA UDRUGE U PRAKSI

Seminari i konferencije

Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja računovodstva, poreza i prava u poslovanju udruga s mnoštvom praktičnih primjera knjiženja i popunjavanja obrazaca, a sve ciljem kako bi se što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje. Svaki sudionik dobit će u digitalnom obliku obrasce koje može koristiti u svojoj svakodnevnoj praksi i to knjigu primitaka/izdataka, knjigu blagajne, knjigu ulaznih/izlaznih računa.
Radionica je namijenjena predsjednicima udruga i drugim odgovornim osobama iz udruga, knjigovodstvenim servisima i svima onima koji samostalno žele voditi knjigovodstvo u udruzi te bolje razumjeti problematiku vođenja udruge s računovodstvenog, poreznog, pravnog, financijskog i administrativnog aspekta. Broj mjesta u dvorani je ograničen!


Vrijeme održavanja: 14.1.2017. (subota)
S početkom u 9:00 sati do 14:00 sati
Mjesto održavanja: Zagreb, hotel Dubrovnik, Gajeva 1

Pripremne radnje za sastavljanje poreznih izvještaja za 2016. i očekivane izmjene poreznih propisa od 1.1.2017.

Seminari i konferencije

Zagreb, 7. 12. 2016. (srijeda), hotel Westin (kristalna dvorana), Kršnjavog 1, u 9.30 sati

Iz seminara izdvajamo:

Sastavljanje financijskih izvještaja za 2016. – novine i na što treba paziti
Novine u sastavljanju prijave poreza na dobit za 2016.
Sastavljanje Obrasca PDV za prosinac 2016.  – što se popunjava umjesto prije važećeg Obrasca 
PDV-K
Plaćanje članarine TZ i drugih naknada – novine i bitne napomene
Izmjene Zakona o računovodstvu – koje su novine od 1.1.2017.
Očekivane izmjene poreznih propisa od 1.1.2017.:
- porez na dohodak
- porez na dobit
- PDV
- ostali porezi
Očekivane izmjene Zakona o doprinosima
Ostale aktualnosti i novine
Cijena ovog seminara iznosi 395,00 kn (316,00 kn + PDV 25%) što možete uplatiti na račun CENTRA ZA RAČUNOVODSTVO I FINANCIJE: IBAN br. HR0223600001101500130, uz poziv na OIB vaše tvrtke. Svaki sljedeći sudionik iz iste tvrtke plaća kotizaciju u iznosu od 295,00 kn (236,00 kn + PDV 25%). Napomena: pristup ovom seminaru nije moguće platiti gotovinom na ulazu.

Detaljnije informacije oko ovog seminara možete dobiti i na tel. 01/49 21 737.


Jednodnevna radionica: Mogućnosti rada u europskoj uniji i socijalno osiguranje radnika

Seminari i konferencije

Zagreb, 1.12.2016. (četvrtak), kongresni centar Antunović, početak u 9.00 sati

TEME RADIONICE

Propisi Europske unije na području socijalnog osiguranja (Uredbe Europske unije o koordinaciji sustava socijalne sigurnosti - pravila za određivanje mjerodavnog zakonodavstva)
Izaslani radnici (kad je moguće izaslanje, propisani uvjeti za poslodavce i radnike za izdavanje potvrde A1)
Rad u dvije ili više država članica Europske unije (istovremen ili naizmjeničan rad u dvije ili više država, puno ili nepuno radno vrijeme)
Odstupanje od propisanih pravila (zajedničkim dogovorom nadležnih ustanova moguće je odstupanje od propisanih pravila u određenim uvjetima)
Potvrde A1 – značenje, obveza pribavljanja za rad u drugoj državi članici EU (radnici, pomorci, umjetnici, obrtnici, „honorarci“ i dr.) i postupak izdavanja
Odgovori na pitanja sudionika

Cijena ove radionice iznosi 1.190,00 kn (952,00 + PDV 25%) što molimo uplatiti prije radionice na račun organizatora seminara CENTAR ZA RAČUNOVODSTVO I FINANCIJE d.o.o.,  IBAN HR0223600001101500130
uz poziv na OIB vaše tvrtke. U cijenu kotizacije uključen je i ručak. Sudionicima će biti stavljena na raspolaganje prezentacija s radionice na webu www.racunovodstvo-porezi.hr na dan održavanja edukacije (moći ćete ju preuzeti uz pristupnu šifru)
Detaljnije informacije oko ove radionice možete dobiti na tel. 01/49 21 737.

Predavač: Dalibor Amanović, dipl. iur., stručnjak u vezi koordinacije sustava socijalne sigurnosti EU

Praktična radionica: Zaštita radnika privremeno nesposobnih za rad i način prestanka ugovora o radu – pravni aspekti

Seminari i konferencije

24.11.2016. (četvrtak), Zagreb, hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a od 9.30 do 16 sati

Cilj radionice je pružiti odgovore na pitanja koja se u svakodnevnoj praksi postavljaju pred poslodavce i radnike u vezi pravnog aspekta zaštite radnika privremeno nesposobnih za rad i načina prestanka ugovora o radu. Na radionici će posebna pažnja biti posvećena aktualnim temama kontrole privremene nesposobnosti za rad radnika od strane poslodavca, zaštite naknade za privremenu nesposobnost za rad od ovrhe te obveze obavješćivanja o privremenoj nesposobnosti za rad. Osim toga, na radionici se obrađuju uvijek aktualna pitanja iz prakse prestanka ugovora o radu, posebno otkazivanja ugovora o radu od strane poslodavca i radnika, sa primjerima iz sudske prakse.
Polaznicima radionice je osigurana prezentacija sa popratnim materijalima (primjeri akata iz prakse) te potvrda o sudjelovanju. Radionica je namijenjena svim poduzetnicima, radnicima, a posebno praktičarima, računovođama, revizorima, odvjetnicima, javnim bilježnicima, pravnicima, obrtnicima, udrugama, direktorima, managerima, voditeljima ureda, voditeljima kadrovskih službi, predstavnicima poslodavaca i radnika, sindikatima i svim drugim zainteresiranima za zakonito uređenje radnih odnosa. Na radionici će biti pruženi konkretni odgovori na Vaša pitanja sa diskusijom na njenom kraju!
Cijena jedne kotizacije: 980,00 kn + pdv 25% (ukupno: 1.225,00 kn) što molimo uplatiti na IBAN broj HR0223600001101500130, Centar za računovodstvo i financije d.o.o., Zagreb prije održavanja radionice.
Više informacija možete dobiti na brojevima telefona 01/49 21 737 i 01/49 21 742 i/ili na sanja@ripup.hr te na fax. 01/48 36 099.